CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2010. április 14., szerda

Ne várd... vedd el!

Kata says:

Most ez foglalkoztat. Rákerestem az interneten is, hogy mi okozza a féltékenységet. Tudod, az ember nem akar kétszer belelépni ugyan abba a folyóba.

G says:

egyáltalán nincs ezzel semmi baj. nem vagy féltékenyebb, mint mondjuk én, az adott pillanatban ugyan azt érzed, csak te rosszul kezeled le..

Kata says:

Ezt nem értem... Mindenütt csak azt írják, hogy a féltékenység önbizalom hiánya. Ezt vágom. De mi van akkor, ha van önbizalmad, csak ilyen szituk leamortizálják azt. Honnét merítsél dolgokat, amik megerősítenek, ha onnét kapod a "pofont", ahonnét a visszaigazolást várod, hogy növekedjen, ill. karban legyen tartva az önbizalmad?


G says:

ne a másiktól várd, magadnak bizonyíts.. nem tudod elfogadni ugyan úgy ami bánt, mint én, csak te belesüllyedsz az önsajnálatba..

Kata says:

Miért, Te mit csinálsz olyankor?

G says:

amit leírtál példának, az normális reakció, csak ahogy kezelted az helytelen. én ilyenkor minden eszközt megragadok, hogy a másikat meggyőzzem arról, hogy rám van szüksége, engem kell szeretni és imádni, rajongani értem, míg te mély depibe esel, felfújod a pofád, és idegesíted magad, de nem teszel semmit. látod a problémát, de nem kezeled. vagyis nem jól. az alap hiba nem ott van, hogy bizonyos dolgok fájnak neked. másnak is fáj, csak előtted ott lebeg továbbra is, és kínzod magad vele. ahelyett, hogy tennél magadért valamit. a másik ember nem lát a fejedbe, nem tudja neked mik a lelki szükségleteid. ne várd.. VEDD EL!

0 megjegyzés: