CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2010. április 23., péntek

Ma olyan dolog történt velem, ami örömöt szerzett. A szülői házban ritkán kinyitott szekrényekben találtam egy csomó ruhámat. Az egész úgy kezdődött, hogy tegnap kulturáltan, szexin akartam felöltözni. Eszembe jutott, mikor a rózsaszínű pólót húztam magamra, hogy "de hát nekem volt rózsaszínű övem is, meg fehér. Sza'l kotortam a szekrényekben, és találtam 6 szoknyát, 1 farmert, 5 térdnadrágot, fehéret, pirosat, feketét, krémszínű zsebesgatyót, kockás gatyimat, pólót, amit még Párizsban vettem.... egy csomó rongyot, ami alig volt rajtam, feledésbe merült és tavaly nem is hordtam. Egy teljes utazó táskányi holmit. Majdnem olyan érzés, mintha vettem volna magamnak egy zsák ruhát :))) A kihízott, és újra jó ruhákról meg ne is beszéljek... Boldog vagyok :D
Mi minden történik az emberrel, ha kiszakad a virtuális életből. Mennyi mindent elhanyagoltam, elhalasztottam a kurva Klánháború miatt, ami nem adott semmit, csak gondokat, bánatot, és nagyon sok dolgot elvett, időt, türelmet, magabiztosságot, szeretetet, toleranciát, élményeket.

0 megjegyzés: