CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. február 15., péntek

Valentines giccsparádé..



Idén nem igazán erőltettem meg magamat Valentinkor. Persze nem azért, mert nem szeretek senkit, mindenkit nagyon imádok, persze azon a napon is ugyan úgy mint máskor, de most valahogy nem voltam rámozdulva a dologra. Én akkor akarok ajándékot venni valakinek, mikor épp van felesleges petákom, vagy épp spontán eszembe jut, hogy ennek talán örülne, vagy akkor mondom, hogy szeretlek, mikor úgy érzem, és csak azért, mert valaki ezt kitalálta, nem fogok magamból kihányni olyan monológot, ami csak azért van, mert kell. Jól van, szép meg minden, meg a gesztus, meg a kutyaszar, de ... hmmmm.. mit tudom én, még a Karácsonyt sem hevertem ki. Nem hatnak meg ezek a dolgok. Most nem. Ha valaki esetleg a szívére vette, vagy bunkóságnak minősítette a közönyömet, és úgy érzi, hogy nem invesztáltam belé holmi lelkesedést e napon, és csak egy "Boldog Valentint!"-re futota tőlem, attól ezúton is bocsánatot kérek!

0 megjegyzés: