CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. február 23., szombat

Szombat esti láz...


Két csaj ülünk a fürdőszobában /ott lehet csak cigizni/, whiskey kezünkben, cóla, dumálunk.


-Én a Te helyedben ha cha-cháznék, akkor olyan rojtos ruhában, az takar amit akarsz, és ha megrázod magad, akkor repked, és olyan szexi, én tudom, hogy utálod, de én a te helyedben...

-Aha, és honnét vegyek olyan rojtos ruhát?

-Azzal Te ne törődj, majd én kitalálom. Veszünk olyan pántos trikó szerű ruhát és varrunk rá rojtokat!

-És mit varrsz rá, pamutot?


Nyerítés.. Még a könnyem is kifolyt. Alapból vizuális típus vagyok, elképzeltem a rózsaszín ruhát, amire pamutszálakat varrtunk rá, és ahogy riszálom a seggemet benne. Naggyon durva..


Azután dvd kezdőknek, kar és has erősítő mozdulatok, jelzem majd le szakadt a karom. A kommentár megért egy kabarét. Azután még egy whiskey, terefere, meg minden ami kell.

Állítólag én tehetek a becsicskulásról, hogy már ritkán járunk valahová. Sirály volt. Köszi Boszi a szép estét!

0 megjegyzés: