CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. február 14., csütörtök

blaaaa bla blaaaaaaaaaaaaaaaaa...



Nem tudom miért, ma eszembe jutott egy film, a címére már nem emlékszem, csak egy jelenet jött be, asszem egy ürge divatos viseleteket tervezett macskáknak, és az idióta macskáját úgy hívta, hogy Boci cica. Na báááááááázzz! Ezen úgy jól elvihogtam magamnak. Olyan mint a gagyi chat-eken a hülye libák nick-jei, pl. Nyuszicica, Cuncimókus... stb. Nyomonn vannak ezek? Akkor már miért nem Boci cica?? Na, jó, rám is azt mondák, hogy azért hajó, mert nem komp- lett! Mikor Prágában éltem, egyszer felhívott Gabi, és úgy vettem fel a telefont: "Hallo, tady Katka, ale klidne mi rikej Broucku!" /hallo, itt Katka, de nyugodtan szóllíts csak Bogárkámnak!/ 10 perc kölcsönös nyerítés a vonalban, s ahogy hallottuk, hogy a másik röhög, még jobban fokozódott a röhögés. Mit is akartam? Na, mindegy, megyek táncra...
/gy.k.: katt. a képre/ /gy.k.: a gy.k.= gyengébbek kedvéért, akik nem tudják, hogy én olyan gyenge vagyok, hogy nem tudom, hogyan kell feltenni a képet úgy a blogra, hogy egyből mocorogjon/

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Kata, ha szabad így :-)
már régtől olvasom blogod írásait
nagyon tetszik csak így tovább.
Üdvözlettel Ferenc alias /eb-e dollár/.

Kata írta...

Kedves Ferenc. Köszönöm szépen. Valójában én ezt csak saját szórakozásom miatt írom. Egy idő után jó érzés visszaolvasni, és jót mosolyogni. Üdv Kata

bruce írta...

Nemcsak magadat, de másokat is szórakoztatsz soraiddal.Nekem teccik, ahogy a kis kínai mondaná.
Hát nagyon sok nemcsak visszaolvasás utánni mosolygást kívánok.

Névtelen írta...

Én is a saját beírásaimmal hasonló képpen vagyok a blogomban, de lehet,
hogy idővel mondanak is valamit és nem csak a saját számomra.
Üdv eb-e dollár.

Kata írta...

Kedves Bruce, nagyon köszönöm, és viszont kívánom!

Kata írta...

Kedves Frantisekkaiser! Benéztem a blogodba, nagyon tetszett. Remélhetőleg igazad lesz. Ha csak egy embernek és legalább egy mondat ad valamit, már megérte! Üdv Kata