CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2010. március 29., hétfő

helyberakás

J says:
csak kicsit a helyedre raktalak

Kata says:
köszönöm..
pont ez hiányzott nekem..
de tényleg

J says:
gondolom

Kata says:
akkor most már járunk?
.
J says:
nem

nem kell egy befásult begubózott maradi picsa
aki lelkileg a padlón van
főleg
amint rendbe raknálak
lelépnél megint egy barommal
ez valahogy nem éppen az életcélom

Kata says:
hmm

J says:
na ugye ugye
na most merre ténferegsz ?

Kata says:
itt vagyok
csak sokkot kaptam

J says:
mitől ?

Kata says:
az olvasottaktól
te tényleg azt gondolod rólam, hogy egy befásult begubózott maradi picsa
aki lelkileg a padlón van - vagyok?

J says:
Te írtad magadról
maradi lettél
nem ?

Kata says:
fasz tudja, el voltam nyomva na..

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kiscicám! Jól vagy?

Kata írta...

"Választhatnám,a csillagokhoz vezető utat, de én inkább azt választom, amelyikre szükségem van." /Nick Drake/ :D