CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. április 9., szerda

terv...

Egy hete hihetetlenül fáradt vagyok. Éjjleket nem alszom, nem eszem, egy nap 1x,csak kávén élek. Belenézek a tükörbe, felsírok magamtól, pöttyedt az arcom, karikás a szemem, szarul nézek ki. Fogytam 3 kg-t. Tegnap már azon a szinten voltam, hogy elbőgöm magam. Előkaparva utolsó energiatartalékaimat már-már hiperaktívvá váltam, teszek -veszek, pepecselek, nevetgélek és nem vagyok 100-as. És megsértődöm, önbizalmam elhagy. Már nem vagyok biztos semmiben. Este rámjön az az érzés, hogy úgy odabújnék valakihez, hogy csak érezzem a melegét, ahogy lélegzik, és van. Nagyon nincsen ez így jól. Össze kell szednem magamat. Csajok ma hívtak, hogy szombaton gulyásparty. Örülök.. nem volt semmi előrelátható programom, és már rámfér egy kis lazítás is. Jövő hétvégén úgyis Nyitrán leszek a kiállításon. Szóval ma úgy döntöttem, hogy kialszom magam. És holnaptól újra felemelem a fejemet. Veszek magamra valamit, és maaarha tuti frankesz lesz megint minden.

0 megjegyzés: