CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. május 15., csütörtök

stupid day...


Ma mintha minden és mindenki összejátszott volna ellenem. Bárkit hívtam és kértem meg egy szívességre, közölve, hogy nekem ez fontos, mintha nemhogy tettek volna rá, hanem mintha direkt úgy alakították volna, hogy ne úgy legyen. Kivéve egy embert, akit tisztelek és szeretek. Persze nem tudja, de pssst.. :P 
Szóval délutánra már sík ideg voltam. Azon a szinten, hogy már át sem megyek az úton,mert elüt valami, mert épp élni akarok, élnivágyásom van..  Végül is még vannak jó emberek is (Boszi) , akiket imádok és kihúztak a szarból..
Most vizes hajjal esti órákban Leona Lewist hallgatva kifújhatom magam. Hát én is öregszem.. Már nem rock visít a fülhallgatóból.. Elromantikusodtam, és ennek Szanti az okat akit szintén nagyon szeretek, mert az egyik legnagyobb szívű srác, akit ismerek.. 
Ja, és köszönöm mindenkinek aki van nekem.. :))))

0 megjegyzés: